שיפוץ חדרי אמבטיות

אפשרויות שונות:

מדבקות על גבי הקרמיקה: היום ניתן בשוק מגוון רחב של מדבקות  לאריחי קרמיקה. התאימו את גודל המדבקה לגודל האריח שלכם ואל תפחדו להשתמש בצבעים קונטרסטיים אך במינון נמוך.

מראה:  שיפוץ חדרי אמבטיות יראה כשדרוג משמעותי כשתולים מעל הכיור מראה עם מסגרת בגוון מיוחד.

כיור:  אם קיים ארון תחת הכיור, ניתן לשייף ולצבוע אותו גם פורמייקה.

במידה ולכיור אין ארון אפשר לשדך לו רהיט נפרד מחנויות רהיטים או ארון במראה מיושן משווקים. חשוב מאוד למדוד את גובה הכיור ולחתוך את החלק האחורי כך שיתאים להסתרת הסיפון.

כניסה לחדר:  צביעת הדלת והחלפת הידיות יתנו לכניסה מראה חדש.

חלון:  כיסוי חלון כהה או ישן מתאפשר בקלות על ידי וילון או צלון לתוצאה לא פחות מעוצבת מחלון חדש.

תמונות על הקיר:  מי אמר שאי אפשר לתלות תמונות גם בחדר המקלחת? ניתן לקנות מסגרות במחיר של כמה שקלים בודדים ושמים בתוכן תמונות צבעוניות: מהאלבום המשפחתי, מעיתונים ואפילו מאתרים עם תמונות.

אביזרים:  וילון האמבטיה, מתקן נייר הטואלט, פח, מעמד למברשות השיניים, מתלים ועוד שאר פריטים הם למעשה הקישוטים של החדר. אם נחליפם בחדשים, עם סגנון וצבע אחיד, נוכל לעשות שיפוץ חדרי אמבטיות טוב.

ביוב:  גם כאן תוכלו להשפיע עם החלפת מכסי הביוב הישנים והאפורים ליפים ומיוחדים, שכיום ניתן למצוא במגוון סגנונות.

החלפת חלון: הרבה פעמים קיימת הפרדה בין האמבטיה המרכזית למרפסת השירות לא תמיד מנוצלת טוב. ניתן לבטל את החציצה ופשוט לסגור את מכונת הכביסה בתוך ארון, אקוסטית וויזואלית. כך מגדילים את חדר הרחצה ומרוויחים חלון עם אור.

ריהוט: תכנון ריהוט שישלב מקום להסתרת אביזרים קבועים שממש לא צריכים להיות גלויים לעין כמו  ארון או מגירה לכביסה מלוכלכת ושידה או ארון לאחסון הפריטים החשובים שתרצו להחזיק קרוב לדוש, כמו בגדים להחלפה ומגבות. בנוסף, מומלץ לתכנן משטח כיור גדול ותאורה מתאימה.

הגדלות והרחבות: בהרבה דירות ובתים קבלניים יש חדר מקלחת קטן וצפוף. מומלץ להגדיל את חדר הרחצה על חשבון חדר הארונות ולתכנן מחדש את מיקומי הכלים הסניטרים. כך תקבלו חדר רחצה נוח וכיפי.

סגירת נגישות
Call Now Button