ניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס

אחת מהטכניקות הטובות ביותר והפופולאריות ביותר כיום לשפץ דירה היא עבודה בגבס. גבס הוא חומר חזק ואסתטי המדמה קירות אמיתיים ואותנטיים, אך השימוש בו יכול להתבצע סביב מגוון רחב של עבודות שיפוץ, הרבה מעבר לנושא של קירות גבס. עבודות גבס יכולות לכלול גם בניית נישות לטלוויזיה או כל פריט אחר, בניית ספריה "חצובה" בקיר, הנמכות תקרה, הפרדות ומחיצות, עיצובים בגבס ועוד מגוון רחב של עבודות המבוססות כולן על גבס כחומר גלם מרכזי. העניין הוא שגבס מייצר המון לכלוך בתהליך הבנייה והשיפוץ, ולאחריו יש לבצע תהליך ניקיון יסודי ומקצועי.

פינוי הפריטים הגדולים מחלל הדירה

אחרי שהסתיים השלב של ביצוע עבודות גבס, ואחרי שקיבלתם את הדירה חזרה לידיכם, ובמידה ואיש המקצוע לא סיפק לכם גם שירות מקצועי של ניקיון הדירה, אתם רוצים להתחיל במשימת ניקיון הבית, ואתם רוצים להתחיל בפינוי כל שאריות הלכלוך וחומרי הבנייה הגדולים: חלקי זכוכית, מתכת, עץ, גבס, אבן חול וכל פריט אחר שנשאר על רצפת הבית ומקומו אינו שם. את הכל איספו אל תוך שקיות ניילון או אל תוך ארגז, ופשוט השליכו בפח הזבל השכונתי.

ניקיון אבק הגבס על יבש

לאחר פינוי הפריטים הגדולים, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא ניקיון האבק. עבודה באמצעות גבס היא עבודה המייצרת כמויות גדולות של אבק דקיק מאוד וברגע שהוא יוצר מגע עם לחות ומים הוא הופך לבוצי. אם לא תקפידו לנקות את האבק לפני שתתחילו בשלב הרטוב של הניקיון, תצטרכו להתמודד לאחר מכן עם משקע בוצי שיכול להשאיר כתמים וסימנים, וגם קשה יותר להסרה. את ניקיון האבק אתם רוצים לעשות לא רק ממשטחי המטבח, ובאמצעות טאטוא של רצפת הבית, אלא גם ניקיון באמצעות מטלית יבשה של כל הקירות בבית, התקרה, השקעים, המתגים, הדלתות, החלונות, מסילות החלונות וכדומה.

ניקיון רטוב של כל המשטחים בדירה

לאחר שתשלימו את עבודת ניקיון האבק תוכלו להתחיל בתהליך הניקיון העמוק יותר, וזה אומר מעבר עם סמרטוט רטוב על כל קירות הבית, התקרה, המשטחים הגדולים, הדלתות, החלונות, חדרי השירותים, האמבטיה והמטבח וכדומה. לאחר מכן, עברו שוב על כל המשטחים, רק שהפעם עשו זאת עם כמויות גדולות יותר של מים על מנת לסלק את כל שאריות האבק והבוץ שהצטברו בפינות הבלתי נגישות.

כמה שיותר מים, יותר טוב

לבסוף, השלב האחרון שעליכם לבצע הוא שטיפה של הרצפה על מנת להוציא את כל הלכלוך שנפל לאורך כל תהליך הניקיון, אל מחוץ לבית. את השטיפה כדאי לעשות עם חומרים חזקים וכן עם מטאטא רחוב קשיח שאיתו תוכלו לגרד כתמים של צבע, גבס וכתמים בוציים אחרים. את שלב השטיפה אתם רוצים לעשות עם כמויות גדולות של מים, להציף אזורים, לשפשף ולשטוף כרגיל.

סגירת נגישות
Call Now Button