ניקיון משרדים בתל אביב

חברת שלמה שירותי ניקיון ואחזקה מעניקה ללקוחותיה שירותי ניקיון משרדים בתל אביב בשעות העבודה ומעבר להם, עבור: בתי עסק, מבני משרדים, מפעלים ומוסדות ציבור ברחבי העיר תל אביב וסביבתה, כאשר שירותינו המקצועיים בתחום כוללים:

  • ניקיון משרדים באופן קבוע, חד פעמי, לאחר שיפוץ, לפני החגים ובכל עת בו אתם נזקקים לטאצ' הנקי שלנו
  • ניקוי חניונים בעזרת מכונות שטיפה, שטיפה בלחץ וקיטור
  • שירותי אחזקה ותיקונים למשרדים ומבנים שונים
  • שירותי שמירה וסדרנות
  • שיפוץ משרדים בכל הגדלים ובכל ההיקפים

ניקיון משרדים בתל אביב

חברת שלמה הינה חברת ניקיון מקצועית, אמינה ובעלת וותק וניסיון רב שנים בתחום, שירותינו הכרחיים בעבור כל משרד ובית עסק המעוניין להעניק לעובדיו וללקוחותיו סביבה נקייה שתאפשר ניהול עסקים וקבלת קהל בצורה נעימה ויעילה.

אנו מזמינים אתכם להפקיד את המשרד שלכם בידיים המקצועיות והאמינות שלנו, בכל סדר גודל ומספר עובדים ולקוחות המבצעים בו שימוש. חברתנו תעניק לכם את הניקיון המושלם בעזרת צוות עובדים מקצועי ומיומן, המבצע שימוש אך ורק בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ובעלי תו תקן, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הניקיון המושלם ללא שום חשש בפגיעה בבריאותם של עובדיכם, הלקוחות או הסביבה.

שלמה שירותים פועלת באזור העיר תל אביב והסביבה ומחזיקה ברשותה צוות עובדים מנוסים ובעלי רוח צעירה, הזמינים בעבורכם ומעוניינים להעניק לכל בית עסק את הפתרון הטוב והנקי ביותר.

בחירת חברת ניקיון משרדים בתל אביב

לא ניתן לתאר במילים את התחושה שבהגעה למשרד נקי ומצוחצח, לפתוח את יום העסקים החדש עם מראה נוצץ ומלא ברק וניחוחות של ניקיון, וזאת לאחר עבודת ניקיון מקצועית של חברת שלמה שירותי ניקיון ואחזקה.

כאשר סוקרים את מקצועיות עבודות הניקיון אותן אנו מבצעים בעבור לקוחותינו, ההיצע הגדול של חברות הניקיון הפועלות בעיר איננו רלוונטי, שכן רק חברת ניקיון שלמה שירותים מעניקה ללקוחותיה את האפשרות ליהנות מצוות עובדים מנוסה הפועל לניקיון כולל של המשרד תוך כדי שעות הפעילות או בסיומן:

  • ניקוי אבק, טאטוא, שאיבת אבק ושטיפת רצפות
  • ניקיון וחיטוי חדרי שירותים
  • ניקוי חדרי דיון, שטיפת כלים וחיטוי מטבחונים
  • פינוי אשפה משרדית
  • כלל תכולות הניקיון הנדרשות על ידכם, בכדי שתגיעו למשרד נקי ומצוחצח!

מה חשוב לדעת כשבוחרים חברת ניקיון משרדים בתל אביב?

אתם מוזמנים להתרשם ממדגם קטן של מכתבי הערכה אותם קיבלנו מלקוחותינו לאורך השנים ומופיעים באתר האינטרנט שלנו, כאשר על פי דרישה נשמח להעביר אליכם רשימה של אנשי קשר בקרב לקוחותינו שישמחו להעניק לכם חוות דעת אישית אודות השירותים אותם אנו מעניקים ולהזמין אתכם להתרשם מאיכות הניקיון וצוות העובדים.

כלל המנקים העובדים בחברתנו מועסקים בחברה באופן קבוע ולאורך תקופה, כך אתם יכולים להיות בטוחים שהעובדים שמים את טובת החברה לנגד עיניהם ומעניקים את השירות הטוב ביותר שניתן. כאשר נאמנות העובדים מושגת באמצעות יחס הוגן, איכות ציוד וחומרי הניקיון והידיעה שהם משתייכים לקבוצת הניקיון המובילה כיום בישראל.

נשמח לסייע לכם ולהעניק לכם הצעת מחיר מפתה ותחרותית בין אם אתם נדרשים לחברת ניקיון או שאתם מעוניינים להחליף את החברה איתה אתם עובדים היום, ואנו נשמח לצרף אתכם למעגל הלקוחות וההולך וגדל שלנו.

למידע נוסף אודות חברת ניקיון משרדים בתל אביב גלשו לעמודי המידע הנוספים באתר האינטרנט או צרו עמנו קשר לשיחת היכרות.