איך מתבצע פוליש מקצועי לבית

פוליש לבית הוא תהליך מקצועי הדורש שני מרכיבים מרכזיים: מכונת פוליש טובה ותכשיר פוליש איכותי, אבל אלו הם ממש לא שני הדברים היחידים הדרושים כדי לבצע פוליש איכותי לבית. פוליש איכותי לבית מתחיל קודם כל בידע המקצועי והניסיון של האדם שעושה אותו. עבודת הפוליש עצמה היא עבודה מובנת למדי, וקל מאוד ללמוד אותה, אך ישנם מספר פרמטרים שיש לבצע סביב עבודת הפוליש הישירה, על מנת להבטיח שהפוליש יצא באיכות הטובה ביותר, ולשם כך דרוש ידע מקצועי וניסיון.

הכנת הרצפה לתהליך הפוליש

כך למשל, לפני שמבצעים פוליש, ישנה חשיבות רבה לנקות את הרצפה בחומרי ניקוי חזקים על מנת להסיר את כל כתמי הלכלוך והשמן מהרצפה. לאורך השנים, מצטברת שכבת לכלוך ושומן על גבי הרצפה, שאינה יורדת בשטיפות רגילות. המדובר על שכבה דקה מאוד, ואולי אי אפשר לראות אותה בעין, אבל כאשר מבוצע פוליש לבית, שכבה זו יכולה להוות גורם מפריע משמעותי בתהליך. שכבה זו נוצרת בעיקר מאדי הבישול והטיגון בבית, מהלחות בבית ומפיח הנכנס לבית מבחוץ.

שימוש במכונת פוליש ייעודית ומקצועית

איש מקצוע המתמחה בתחום של פוליש יוכל גם לתת לכם מידע מקדים לגבי התוצאה שלה אתם יכולים לצפות. לא בכל רצפה אפשר להגיע לאותה רמת ברק, ורמת הברק תלויה מאוד בסוג השיש ואריחי הרצפה. ישנן מרצפות שבהן יתקבל ברק מאוד בסיסי, בעוד שבאחרות יתקבל ברק בוהק ואטרקטיבי. לאחר שהרצפה הוכנה לתהליך, מתבצעת שטיפה נוספת כדי לנקות כל שאריות לכלוך, ולאחריה מתחיל תהליך הפוליש. תהליך הפוליש מתבצע על ידי מכונה ייעודית שיודעת לעשות דבר פשוט: לסובב במהירות משטח בעל שכבה דמויית סמרטוט עם סיבים, כך שפעולת הניקיון שמבצעת מכונה זו שקולה לאין ספור שטיפות רגילות.

"ציפוי" הרצפה בשכבת ברק איכותית

אל תוך המכונה מזינים חומר פוליש מיוחד שכולל בתוכו מרכיבים המייצרים ברק. הברק הוא למעשה מעין שכבת למינציה לרצפה, ולא חומר שאמור לחשוף ברק שלכאורה כבר קיים במרצפות, ולכן ישנה חשיבות רבה לסוג החומר שבו עושים שימוש, לאיכות שלו ולעמידות שלו לאורך זמן. לאורך תהליך הפוליש, מזרימה המכונה כמויות מדודות ומדוייקות של חומר המתפזר על השטח עליו עובדים, ולמעשה מצפה את הרצפה בשכבת ברק שהיא למעשה הסיבה שבגינה עושים בכלל את הפוליש מלכתחילה.

בחירת איש המקצוע המתאים לכם ביותר

במקרים מסויימים, ישנו צורך לבצע את התהליך יותר מפעם אחת, בהתאם לתוצאות המתקבלות, ובהתאם להערכה המקצועית של הגורם המבצע, לגבי מידת הברק שניתן להגיע אליה. בדיוק מהסיבה הזאת, אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים איש מקצוע טוב, מקצועי ואמין שידע לבצע עבורכם את העבודה הטובה ביותר, ולהשיג עבורכם את מידת הברק לה אתם מצפים כאשר אתם מזמינים שירות פוליש לבית.

 

סגירת נגישות
Call Now Button