המערכת תסיע למנהלי שירות איזוריים להגיב בזמן אמת ובמהירות על אירועים שדורשים טיפול באתרי הניקיון
קבוצת שירותי שלמה החלה להטמיע מערכת לניהול מנהלי שירות אזוריים באתרי ניקיון. המערכת מיועדת לתת כלי ניהול ודיווח למנהלי השירות באתרי הניקיון של הקבוצה.
המערכת שהותאמה לצרכים של הקבוצה, מאפשרת למפקחים באתרי הניקיון להגיב בזמן אמת על כל הנעשה באתרי הלקוח, לבצע ביקורות לעובדי התחזוקה והניקיון, לפתוח בקשות/משימות לאספקת חומרים מתכלים לדוגמא: סבונים, כלי ניקוי ועוד, לקלוט טפסי פתיחת עובד חדש וטפסי ניהול עובד, לדווח, ליזום משימות, לבקר ולעדכן כל נתון הקשור לאתר הלקוח, לבצע דוח ביקורת תקופתית באתר הלקוח ולשלוח אותו ללקוח עם סיומו, לקבל משימות אד הוק מהמוקד או ממנהלי משמרת.
כל המידע שנקלט במערכת, נשלח לגורמים הרלוונטיים בארגון וניתן לצפייה במערכת הניהול דרך הדשבורדים והדוחות הרלוונטיים.
גיל בלס, מנכ"ל קבוצת שירותי שלמה: "המערכת החדשה היא מערכת ניהול שמאפשרת לנו להגיב בזמן אמת לאירועים ולשפר את השירות שאנו נותנים ללקוחות. החברה חרטה על דגלה הגברת השימוש באמצעים טכנולוגיים לצורך העלאת רמת השירות".