מנהלים רבים מחפשים דרכים לחסוך בעלויות ניהול המשרד ומעדיפים לקנות חומרי ניקוי בעצמם, אך דווקא בחירה זו עלולה לעלות להם ביוקר. למה? התשובות וההסברים בכתבה שלפניכם.
מבצעים לא תמיד משתלמים
חברות הניקיון מגישות ללקוח הצעת מחיר הכוללת את מסלול הניקיון, התדירות ואופי הניקיון כגון: ניקיון כללי של המשרד כולו וסביבתו, או ניקיון של אזורים ספציפיים כגון: שירותים ומטבחון בלבד. לרוב ישאלו את הלקוח האם הוא מעוניין לרכוש ממנה גם חומרי ניקוי למשרד, וב- 99.9% מהפעמים יענה בעל העסק בשלילה, ויספר שהוא מעדיף לקנות את מוצרי הניקוי בעצמו, מתוך מחשבה שחברת הניקיון תמכור לו מוצרים במחיר יקר.
אך פה הטעות הגדולה, שכן חברות ניקיון זוכות לרכוש מוצרי ניקוי ואביזרי ניקיון שונים (מטאטא, סחבה, דלי, מתקני טיהור אוויר, מתקני ייבוש ידיים ועוד) בהנחה גדולה, כוון שהן קונות בסיטונאות ומספקות את החומרים למספר בעלי עסק המעסיקים אותן. לכן, גם אם הלקוח החסכן יצליח לקנות מוצרי ניקוי בהנחה גדולה בסופר השכונתי או ברשתות השיווק, אין לו יכולת לוודא שההנחה תינתן לו גם בפעם הבאה שיצטרך לקנות חומרי ניקוי, כך שייתכן שחסך עתה, אך בפעם הבאה ישלם כפל כפליים.
לעומת זאת, חברות הניקיון מבטיחות לשווק ללקוח מוצרי ניקיון במחיר קבוע מראש, ללא שינוי והגדלת המחיר לאחר תקופה מסוימת. בדרך זו הלקוח יכול להיות בטוח שיקבל את המוצרים במחיר הטוב ביותר ולשמור על המחיר האטרקטיבי לאורך השנה כולה. יתרון גדול!
חברות הניקיון יתאימו את חומרי הניקיון הטובים ביותר למשרדך
חברות הניקיון מכירות את כל אתגרי הניקיון: כיצד להסיר כתמים ממשטחים שונים, כיצד להתגבר על סימני החלקות ושפשופים, כיצד למנוע היחלשות של דבקים וציפוי (כגון: פרקט), כיצד לטפל במשטחים עדינים כמו שיש ועוד.
ביכולתן להתאים חומרי ניקוי למוסדות השונים ולעסקים לפי הצורך האמיתי של המקום, ולמפות את החומרים השונים כך שיתאימו למשטחי המטבחון, הרצפה במשרד, השירותים, משטחי העץ בחדרי הישיבות ועוד.
חברות הניקיון מכירות את כל המוצרים בשוק ויודעות לבצע התאמה מושלמת של החומר למשטח. במצב זה המשטחים ישמרו על מראה חיוני וברק, וימנע שימוש בחומר לא מתאים העלול לגרום נזק הפיך או בלתי הפיך למשטחים השונים, מה שעלול לעלות לכם ביוקר ולחייב שימוש באיש מקצוע לצורך טיפול במשטח שניזוק, או במקרה הגרוע יותר – החלפת המשטח בחדש, בפרוצדורה מורכבת ויקרה.