לבית, לעסק או למגדל המגורים – חברת הניקיון המקצועית והיסודית היא תמיד הפתרון המנצח. במקום לקרצף בעצמכם, להשקיע שעות בניקיון ולבזבז את האנרגיות שעדיף היה להפנות לעבודה, החברה היא זו שתבטיח לכם תוצאות מצוינות בלי מאמץ. אז איך בוחרים את החברה הטובה ביותר עבורכם?
1 – סינון ראשוני: לפי מיקום
אחת השאלות החשובות ביותר היא, כמובן, שאלת המיקום. אם המשרד שלכם ממוקם בראשון לציון, סביר להניח שתתאים לכם חברת ניקיון משרדים בראשון לציון – ולא חברה שקהל היעד שלהם הוא עסקים מאזור ירושלים. סוגיית המיקום קריטית, וזוהי למעשה הבדיקה הראשונה שכדאי לבצע, עוד לפני שתצרו עם החברה קשר לקבלת הצעת מחיר או המלצות.
2 – חברה שמתאימה לצרכים שלכם
חברות שונות מציעות שירותים שונים, וגם לכם יש צרכים ברורים ומוגדרים. אם כן, כשאתם מחפשים חברת ניקיון כדאי להבין אילו שירותים רלוונטיים עבורכם – והאם היא יודעת לספק את המענה המושלם לצרכים שלכם. למשל, אם אתם זקוקים לניקיון משרדים יסודי מדי יום, וגם ניקוי חניונים או עבודות תחזוקה, ודאו שהחברה שעמה אתם עומדים לעבוד יכולה להעניק לכם שירות מצוין בכל התחומים הללו.
3 – חברה עם המלצות (אמיתיות)
בהנחה שאתם מעדיפים חברה מנוסה, סביר להניח שיש לה עוד כמה לקוחות מרוצים יותר או פחות. בשלב הזה כדאי לעצור ולבדוק את ההמלצות שלה, ובמידת האפשר נסו אף לשוחח עם לקוחות קיימים. כך תוכלו לדעת האם לקוחות החברה מרוצים מהשירות, מאיכות הניקיון או מהמענה שהם מקבלים לצרכים שונים. דרך אגב, גם באתר החברה וברשתות החברתיות מסתתרות בוודאי המלצות שכדאי לקרוא רגע לפני שמקבלים החלטה.
4 – שירות ברמה הגבוהה ביותר
מה יקרה אם עובד הניקיון שלכם יודיע על יום מחלה או על חופשה ממושכת? למי אתם יכולים לפנות כדי לקבל מענה לצורך מיוחד, כמו ניקיון יסודי יותר לקראת הפסח? חברת ניקיון מקצועית וטובה תדע להציע שירות ללא פשרות, ולספק מענה לכל צורך ולכל דילמה. יש לה צוות עובדים שמאפשר לה להמשיך להעניק שירות, גם כשעובד מסוים יוצא לחופשה. זו שאלה שכדאי לשאול מראש, ולו רק כדי להימנע מהפתעות בהמשך.
5 – עניין של מחיר
השוואת מחירים בין חברות תמיד חשובה, אבל לפני שאתם ממהרים לבחור בשורת המחיר הנמוכה ביותר כדאי לעצור ולבדוק את האותיות הקטנות. נסו להבין אילו שירותים כלולים בהצעה (ואילו שירותים לא) ואיזו אחריות תקבלו. אנשים רבים ממהרים לבחון את השורה התחתונה מבלי להבחין בהבדלים משמעותיים בין ההצעות השונות שהם מקבלים. את הטעות הם מגלים בסוף החודש, כשהחשבונית מגיעה.
[/fusion_