[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none" last="no" hover_type="none" link="" border_position="all"][fusion_title size="1" content_align="left" style_type="single solid" sep_color="" class="" id=""]חברת ניקיון בתל אביב[/fusion_title][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" class="" id=""]

שלמה שירותי ניקיון ואחזקה, חברת ניקיון בתל אביב המחזיקה ברשותה ידע וניסיון מקצועי רב שנים בניקוי והסרת לכלוך עיקש המאפיין את המגורים והעבודה בעיר הגדולה.

אנו יודעים כי ישנם יתרונות רבים להחזקת דירה או בית עסק בעיר תל אביב, אך יחד עם זאת ההימצאות בסביבה אורבנית זו החשופה לנזקי לכלוך ואבק הנובעים מתנועה סואנת ותנופת בנייה גדולה, עלולה להוריד בצורה דרסטית את איכות החיים של המתגוררים והעובדים בה.

אנו מזמינים אתכם לקרוא אודות פתרונות הניקיון הייחודיים שלנו שיעניקו לכם את המראה הנוצץ ומלא הברק, ולהתעמק ביתרונות שלנו כחברת ניקיון מובילה בעיר תל אביב.

שירותי חברת ניקיון בתל אביב

חברת ניקיון בתל אביב

חברת שלמה פועלת במשך שנים רבות באספקת שירותים בתחומי הניקיון, האחזקה והשיפוצים. במהלך השנים הקפדנו להעניק
ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, תוך כדי בולטות ניכרת על פני מתחרנו בעיר תל אביב בפרט ובאזור המרכז בכלל:

כלל העובדים מועסקים על ידנו באופן קבוע, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שעובדי הניקיון והאדמיניסטרציה מבצעים את עבודתם למחייתם, וכתוצאה מכך מחזיקים ברמת מקצועיות גבוהה המסייעת לכם בקבלת השירות הטוב ביותר.

לעולם לא נשלח אליכם רשימת חוסרים או נבקש מכם לקנות בעבור עובדינו חומרי ניקיון וציוד נדרש. כאשר אתם בוחרים בחברת שלמה, אתם לא רק נהנים מניקיון מושלם, אלא מקבלים מעטפת שלמה בה אנו אלו המספקים בעבור עובדינו מטליות, סמרטוטים, אקונומיקה ושאר חומרי הניקוי הנדרשים.

מרביתם של עובדי הניקיון בעיר תל אביב מסתמכים על התחבורה הציבורית, אנו יודעים כי התחבורה בעיר איננה יעילה ולכן ההסתמכות עליה עלולה להוביל לחוסר שביעות רצון בקרב לקוחותינו ולכן אנו אלו שאחראים להביא את העובדים אליכם בדיוק בזמן שנקבע.

חברת שלמה היא המעסיקה הבלעדית של עובד הניקיון ולכן אינכם נדרשים לשלם תשלומים נוספים מעבר לעלות הניקיון, אנו אלו המשלמים בעבור עובדינו את כלל הזכויות הסוציאליות המגיעות להם – יתרון ענק לחברה המעסיקה את המנקים בהעסקה ישירה, כך תבטיחו כי אינכם מפתחים יחסי עובד – מעביד עם המנקה.

שלמה שירותים – חברת ניקיון בתל אביב

בעקבות תנועה מוגברת של כלי רכב בעיר רחובותיה של תל אביב סואנים במיוחד, ראיה לכך ניתן למצוא בחזיתות הבתים והתריסים השחורים מפיח. למרות שתושבי העיר מקפידים לסגור את החלונות והתריסים, הלכלוך הרב מוצא את דרכו אל תוך חללי המגורים והעבודה, כך שללא ניקיון סדיר ומקצועי נוצר מצב בו הבתים מלאים בלכלוך רב.

חברת שלמה מעניקה ללקוחותיה שירותים מתקדמים המיועדים באופן ספציפי לחיים ולעבודה בעיר תל אביב ובסביבתה: ניקיון יסודי של חלונות ותריסים (מבחוץ ומבפנים), ניקוי אבק מעל רהיטים, מדפים ומוצרי חשמל. כמו כן, מבוצע טאטוא ושטיפה יסודית אשר נועדה למנוע את חדירת הלכלוך לתוך האבן וכתוצאה מכך להשחרתה הקבועה, ניקיון וחיטוי של חדרי אמבטיה ושירותים.

חברת ניקיון בתל אביב מומלצת

זה הזמן להעניק לבית או למשרד שלכם בעיר את הניקיון המושלם והטוב ביותר, בקשו מחברים ובני משפחה המלצות אודות חברת ניקיון מומלצת בתל אביב, קראו חוות דעת אובייקטיביות באינטרנט וחפשו אחר חברה מקצועית, בעלת ניסיון ומוניטין העובדת עם חברות ומוסדות גדולים בעיר תל אביב.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]